5 sierpnia 2011

I love shopping ;)

Witajcie Kochani ;* długo do Was nie pisałam ponieważ miałam problemy z netem.. Ale teraz postaram się to nadrobić. Co tam słychać? Jaka jest pogoda u Was bo u mnie nie za ciekawa, ale ważne że nie pada deszcz ;) wczoraj byłam na zakupach i kupiłam sobie trzy świetne sukienki i w końcu dotarły moje sandałki, które 2 tyg temu zamówiłam, a dopiero dzisiaj do mnie dotarły hihi.



SUKIENKI SĄ Z H&M CENA SUKIENEK ok. 99zł


A SANDAŁKI ZE STRONY INTERNETOWEJ JEŚLI KTOŚ CHCE WIEDZIEĆ CENE TO 189zł

Pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. zajeczadowe sandałyyyy gdzie je kupiłaś napisz w komentarzu szybko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sandały kupiłam ze strony internetowej nie pamiętam już jakiej, ale jak mi się przypomni na pewno napiszę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. TEŻ BYM CHCIAŁA NOSIĆ ROZMIAR 38 ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wstawiasz zdjęć swoich ciuchów ?
    Wkurwiasz mnie jesteś debilna...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;*