6 sierpnia 2011

Odpowiedź na pytania AGI

Witaj odpowiadam na Twoje pytania ;)

1.dlaczego nie wstawisz swoich zdjęć?
Nie że nie chcę wstawić! po prostu na razie nie chce wystawiać swoich zdjęć na blog ;) przyjdzie czas to wstawię cierpliwości ;)

2.Ile masz lat, ile masz wzrostu, ile ważysz, jaki masz kolor oczu i włosów?
Mam 19 lat. Mój wzrost to 160cm, ważę 50kg, kolor oczu mam niebieski, a włosy brązowe a z natury blond ;)

3.Masz chłopaka?
Tak. Jestem z nim 2lata i 6 miesięcy ;)

4.Czemu założyłaś bloga?
W sumie sama nie wiem, chyba bardziej z nudów ;) ale lubię pisać czasami co się dzieje u mnie i także lubię czyta inne blogi;)

5.Lubisz Honey?
Hmm.. Lubie jej piosenki, a nie mogę powiedzieć czy lubię ją czy nie bo nie znam jej ;)

6.Jaki masz styl ubioru?
Raczej nie mam jednego wybranego stylu. Po prostu kupuje to co mi się podoba i na co mam ochotę ;)


KOCHANI JEŚLI MACIE JAKIEŚ DO MNIE PYTANIA, CHĘTNIE ODPISZE NA NIE W MOIM POŚCIE ;) POZDRAWIAM!

17 komentarzy:

  1. Też mam 160,ważę 50 kg i mam 19 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja?Dziękuję ale skoro ważymy tyle samo i mamy tyle samo wzrostu to ty na pewno też masz taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 160 , 20 lat a ile ważę to nie powiem hihihi ;p bo wstyd.....;p

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo jaaaa dziękuję Ci kochanie za te ciepłe słowa ;p
    Buziaczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. moje drogie wszystkie jestescie piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh a ciągle mam kompleksy ;p ale dzięki za te słowa na prawdę ;D
    Wstaw tez swoje fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. no to cycki mam ;D hehehe ;p
    mam prośbę ;) mogłabys poklikać mi w reklamy???? będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ustawić te "reakcje" co są pod twoim postem, bo szukałam na forach i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde chcę Cię dodać do obserwowanych i nie idzie ;/ nie pokazuje mi że obserwuję ;/ nadal pokazuje 4 obserwatorów ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz super blog ;0 powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. hej ;*
    Napisałaś na blogu honey w komentarzu że pisali w gazecie,że jest lesbijką O.o
    Mogłabyś mi napisać w jakiej gazecie ?
    Poczytałabym sobie ;p
    Z góry dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro lubisz piosenki honey to czemu piszesz jej takie brzydkie komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale z ciebie debilka pisałaś na honey grubas -.-
    ciekawe jaka ty jesteś hahahah brzydota pewnie -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokopałaś Honci! I dobrze

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wrażenie ,że wypisujesz takie bzudry na blogu honoroaty ,żebyś miała więcej wejść na tego marnego bloga, zero koloru, zero zdjęć. Mówisz ,że ona ma grube nogi .. haha jak przy twoim wzroście i wadze musisz mieć przynajmniej 30% grubsze, więc się nie wymądrzaj. Osoba w takim wieku z resztą nie powinna atakować kogoś w komentarzach, tak robią dzieci. Żenada. Nie dodajesz swoich zdjęć, bo się boisz ,że ktoś cię znajdzie, rozpozna czy może nadzwyczajniej nie jesteś zbyt urodziwa? Z ciebie to po prostu jest hardcore w necie, dupa w świecie, i tyle!
    Mam nadzieję ,że udowodnisz jaka jesteś 'dojrzała' i zaakceptujesz mój komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ej ja mam to w dupce co Ty piszesz:D pokaż lepiej swój ryj paszczaty:D suko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz to w dupce? szkoda ,że to prawda.. ;(

    Ja nie am paszczatego ryja , żadnego ryja nie mam.
    Co ,teraz się wstydzisz przyznać do tego co wcześniej napisałam, gruba szmata z ciebie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;*